mocromeijers.reismee.nl

Agadir - all inclusive

Verblijf:Riu tikida dunas. Prachtig mooi resort, maar het concept all inclusive raden we toch niet aan, hoewel het met kinderen wel heel relaxed is.

De boys wilden heel graag een keer naar een all inclusive hotel. Op hun leeftijd is dit natuurlijk ook geweldig en ze hebben zich inderdaad ongans gegeten. Ontelbare donuts, nog meer ijsjes, hamburgers, borden pasta en pizzas passeerden de revue.

Er was een lekker voetbalveld en prachtige zwembaden met geweldig uitzicht en een zeewindje. So far so good. Wij genoten van een gin tonic bij zonsondergang en lazen lekker een boek in de zon.

Niks mis mee en heerlijk ontspannen. Maar... ja nu komt er toch een maar... Wij vonden het gestapel met eten en borden toch niet zo onze 'scene' nadat we nu al ruim een half jaar heel bewust met eten omgaan (gelukkig is er ook een gym!). Ook het personeel is hier getraind om het je naar de zin te maken en de hele dag krijg je 'allemachtig prachtig' of 'kijken kijken niet kopen' om je oren, alsof wij dat leuk zouden vinden, hahaha. Doe mij maar het echte Marokko. Agadir zelf is best modern. Na een aardbeving in de jaren 60 is het opnieuw opgebouwd en ze hebben zelfs de oude medina nagebouwd. Wel heel erg mooi gedaan, net een museum als je erdoorheen loopt.

Na 4 nachten relaxen vinden we het toch jammer om vandaag weg te gaan... op naar de laatste bestemming Casablanca.